Hei! Kanskje er dette et lite problem ( isåfall sikkert lett å besvare) men jeg strever med kombatilitet på innrykksformatering mellom all slags ulike både Linux og windows program. Problemet? Innrykkene (laget med innrykkstaten til venstre på tastaturet) viser innrykk med ulik lengde alle sammen! Ikke engang abiword og textview, (eller for den saks skyld gxedit som jeg brukte før) viser dette likt. Hvor ligger problemet? Kan det løses? Foreløpig har jeg rettet på det for hånd, men det er meningsløst å måtte starte forfra igjen og igjen... Kanskje man kunne gjøre en html side av det, men jeg kan ikke se at det løser problemet (for da må vel alt skrives om...) Har noen en enklere løsning?
For sikkerhets skyld: her ligger fila: http://i18n.skolelinux.no/nb/Fellesordl.eng-no.txt Oppdatert, med med ujevne linjeinnrykk...
Hilsen Axel