[Karl Ove Hufthammer]
Dette er heilt klart ikkje norsk måte å skriva datoar på! Kva får de brukarar av andre Linux-distribusjonar, og korleis kan me fiksa dette?
Se URL:http://bugs.skolelinux.no/show_bug.cgi?id=102 for litt av historien. Jeg kommer ikke til å jobbe med å få fikset det med det første, og overlater det til andre.
Vennlig hilsen,