[Kjartan Maraas]:
Jeg har akkurat gått gjennom størsteparten av GNOME og endret alle klokkeslett fra å bruke kolon til punktum.
eit kraftig innlegg i debatten :-)
Enig med Kjetil her også. Jeg tror det eneste jeg reagerer på er tobokstavsforkortelser for dagnavn, men det kan hende at jeg kan venne meg til det :-)
eg også synest det er uvant med "må.", "ty.", "on." etc, og ville heller hatt "mån", "tys", "ons", "tors", "fre", "laur", "søn" -- men problemet er at ein då får varierande lengde på strengen. på bokmål går det litt greiare, men "tor" er også uvant. så det verkar som om to bokstavar er eit grei løysing.