j
k
j a
j l
Når et starter konqueror, så er setningen "Med Konqueror er filsystemet under din kommando." noe av det første en møter. Jeg synes den høres merkelig ut. Er det en ide å endre den til "Med Konqueror har du full kontroll over filsystemet."?
Back to the thread
Back to the list