Fri programvare i skolen (FRISK) inviterer igjen til utviklersamling, denne gangen hos Freecode i Oslo den 16-18 mars 2012. Det blir sosialt samvær og en stor dose med fri og åpen programvare. Vi varter derfor opp med en rekke foredrag og nyheter der Skolelinux, nettbrett med Plasma Active, skybaserte tjenester, og LibreOffice er sentrale temaer. Dette blir spennende, så husk å ta turen innom.
For mer informasjon og påmelding, se http://friprogramvareiskolen.no/Gathering/2012-03-16-18-Oslo
Vennlig hilsen
Olav Dahlum – FRISK