-------- Opprinnelig melding -------- Emne: Re: [i18n-no] Slipp av nye revisjoner av KOffice programmene, versjon 1.5 Dato: Mon, 17 Apr 2006 23:14:15 +0100 Fra: Birger Kollstrand birger.kollstrand@googlemail.no Til: axelb@skolelinux.no
Monday 17 April 2006 12:18, skrev Axel Bojer:
mandag 17. april 2006, 12:58, skrev Birger Kollstrand:
Sunday 16 April 2006 11:48, skrev Axel Bojer:
(...)
Nei, den er ikke sendt til noen ennå. Kanskje birger kan få myndighet til å sende den versjonen som er blitt godkjent av de andre her videre? Ev. kan siste oversetter gjøre det selv (her: meg). Hva er best praksis? Lurer også på om vi skal legge den ut her: http://www.skolelinux.org/no/news og (i dette tilfellet) også her: http://no.openoffice.org/index.html
Men da bør vi kanskje vente til *etter* at pressemeldinga er sendt ut? Vil gjerne at litt flere melder seg på med meninger her :-)
Det er flott om de legges ut på de to stedene.
Om jeg skal sende ut til den store verden er det flott om det finnes en presedens som jeg kan følge :-)
Arendal