Hei,
er dette noe for oss (bokmål og/eller nynorsk): http://wiki.debian.net/index.cgi?l10nCoordination Eller er vi så få at det ikke er noe poeng? Jeg, personlig, synes at dette hadde vært greit - spesielt for programvare som ikke er i vår CVS. Det føles fryktelig bortkastet å oversette en pakke og så har noen nettopp gjort det...
Mvh Hans - som ønsker alle oversettere god påske!
PS! Jeg ble litt i stuss - er listene i18n-n[b|n|o]@lister.ping.uio.no de offisielle listene for norske oversettelser av fri/åpen programvare? Eller er de egentlig SkoleLinux spesifikke, men åpne for alle som er interessert? (Jeg har tolket listene som offisielle.) Hvis de er offisielle: Vet GNU/Debian/KDE/Gnome osv om det slik at vi får kontakt med alle oversetterne som finnes - slik at koordinering blir mulig...