http://bugs.skolelinux.no/show_bug.cgi?id=245
------- Additional Comments From roy@karlsbakk.net 2002-11-18 12:58 ------- Jeg tror ikke man bør bruke spørsmålstegn i imperativ, så jeg foreslår 'avslutte kde-økten' som deg ;-)
------- You are receiving this mail because: ------- You are the assignee for the bug, or are watching the assignee.