Eivind Ødegård skreiv 06.01.2023 10:00:
Eg for min del har berre lyst til å takke deg for strålande godt arbeid gjennom mange år. Eg har ikkje finlese omsetjingane i nyaste utgåva, men synest generelt at språket i Libreoffice på di vakt har vore godt, presist og ikkje i vegen for bruken. Du er verdig nokre fortenestmedaljar i edelt metall for arbeidet du har gjort. Både eg sjølv og alle som bruker nynorsk har mykje å takke deg for.
Vil berre seia meg 100 % einig i det Eivind Ødegård skriv! Alltid kjekt å sjå LibreOffice i nynorsk språkdrakt. Kolbjørn har gjort ein kjempejobb med å laga ei veldig god omsetjing her. Og i dei *få* tilfella eg har funne og meldt frå om skrivefeil e.l., har han alltid vore kjapp med å retta opp.
I tilfelle folk ikkje er klar over kor mykje *arbeid* som ligg bak ei slik omsetjing, har eg køyrt ein kjapp statistikk på omsetjingsfilene. Den nynorske omsetjinga inneheld no 679 060 ord. Og om lag 3,7 *millionar* teikn (resultatet av omtrent like mange tastetrykk!).