Karl Ove Hufthammer wrote:
Eg skal vera kort. Programmet BasKet støttar ein ny og, etter mi meining, heilt fantastisk funksjon av tilbakemeldingar på program.
<klipp>
Viss andre synest dette hørest ut som ein god idé, vil eg foreslå det for utviklaren av BasKet og LikeBack.
Ja, det høres ut som en _veldig_ god ide.
Mvh, Jørgen Grønlund