Hei. Jeg tenkte jeg skulle begynne å fullføre oversettelsen for OpenXcom som bruker transifex, og har blitt med i det norske teamet for prosjektet.
All dokumentasjonen jeg finner forutsetter at all oversettelse skal foregå via nettleseren, og at tx-klienten helst kun skal brukes av oppstrøms-maintainer. (Aldri i livet om jeg foretar oversettelser via nettleseren!)
Er det noen av dere som bruker «tx» kun som oversettere og laster ned/opp oversettelser for prosjekter mot transifex som kan forklare hvordan man setter opp tx?
Hvordan finner jeg ut hva som skal stå i .tx/config-filen? «tx init/config» maser om stien til den lokale kildefilen. (Hæ?) OpenXcom har ikke «.tx/»- eller «po/»-mappene i revisjonskontroll (github).
Transifex-prosjektsiden er her, om det hjelper på svaret.: https://www.transifex.com/openxcom/openxcom/