Fredag 9. januar 2009 skreiv Erik Haugan:
Så fekk eg til slutt sjekka ut, og eg prøvde å køyre ordbanken.sh. Det feila òg, truleg fordi skriptet er avhengig av bash, medan eg har dash som standard. Her bør anten skriptet gjerast POSIX-kompatibelt, eller så bør fyrste line endrast til #!/bin/bash.
Skriptet bruka ikkje serlig avanserte konstruksjonar, so det bør ikkje vera so vanskelig å gjera det POSIX-kompatibelt. Kva er det som må endrast? Send gjerne ein diff …