Nå har det gått noen dager og jeg har fremdeles ikke fått noen tilbakemelding på hvordan jeg får tilgang til å sende inn oversettelser via Transaption Project sin robot. Jeg har lasta ned og testa det shellscriptet som anbefales og det virker. Men jeg får mail tilbake om at jeg ikke er «translator», og jeg får mail tilbake med avvisning.
Jeg oppfatter det slik at det er her jeg skal henvende meg for å bli med i det norske oversettelses-teamet og jeg har maila Eivind Tagseth uten at noe skjer. Noen som kan hjelpe meg videre? :-)=