j
k
j a
j l
On Mon, 5 Aug 2002, Herman Robak wrote:
Axel og Bjørn: Dette går glimrende!
Faktisk enda bedre enn du tror, Herman - med litt hjelp fra Axel fullføres KSpread i morgen :-)
God natt ...
Back to the thread
Back to the list