Knut Yrvin skrev:
Som det er annonsert flere ganger før er det utviklersamling på gang. Det skal holdes årsmøte i FRISK (Fri pRogramvare I SKolen). Bli med, og meld deg på.
I morgen 2. oktober er siste dato for å søke om reisestøtte. For å søke må man skive e-post til linuxiskolen@skolelinux.no. E-posten må ha følgende format:
Emne: Ja, jeg vil delta på utviklersamling 13.-15. okt <du kan også skrive 13. og 15 hvis du bare skal delta 2 dager osv.>
Melding: - Ditt navn - Reisekostnader - Hvilken del av samlingen du vil delta på. F.eks. teknisk/testing, oversetting, dokumentasjon, drift og systembruk, tilrettelegging av samlingen). - Om du vil delta på middag fredag og/eller søndag - Om du er utvikler du kjenner helt sikkert til feil (bug(s)) som du vil jobbe med. Eller du kan finne bugs her: http://bugs.skolelinux.no
For alle de med tilgang til versjonssystemet er det best å bruke vanlig måte med å legge inn påmeldingen i fila:
http://d.skolelinux.no/info/prosjektet/delprosjekt/agenda_developergathering...
Kan noen fortelle meg hvor i svn denne ligger? Vil nødig laste ned 2GB bare for denne ene fila skyld :-/
Mvh Axel