Hei
Flott, du kan i første omgang lese gjennom sidene våre (i18n.skulelinux.no). Der står det mykje om korleis ein skal koma igang. Du må ha cvs-tilgang på skolelinux-tenaren. Leit rundt på developer.skulelinux.no, så finn du ut korleis du får det.
Gjer deg kjent med verktøyet vi brukar, KBabel. Vi brukar denne for å handtera PO-filer.
Bruk e-postlista i18n-no@lister.ping.uio.no når du lurer på noko, så skal vi svare så godt vi kan.
God Jul Helsing Håvard
Laurdag 20. desember 2003 00:11 skreiv Ole-Christian S. Hagenes:
Hei,
Fekk eit tips om at det kanskje trengtes litt hjelp til oversetting paa den nye instaleren. Eg kunne godt tenke meg aa hjelpe til, saa har man noko aa gjera paa i romjula :).
Daa eg aldri har gjort noko lignande foer saa trenger eg litt rettleiing, kva programvare skal brukast osv?..