Hei!
Åpne kontorprogram på norsk er i ferd med å få nytt styre og det vil sikkert bli flere endringer. Den lagringsplassen vi har nå kan iallfall ikke brukes lenger enn til 1.7.
Effektene er noen datamaskiner og annet oversetterutstyr.
Er det noen som har noen få (under 5) kvadratmeter lagringsplass til diverse OOo-effekter og -ting inntil Åpne kontorprogram på norsk er såpass konsolidert at det er klart hvor vi skal oppholde oss? Til nå har vi hatt faste kontorer i Oslo galleri, men det vil opphøre. Vi er også på jakt etter nye kontorer, men den konkrete arbeidssituasjonen er ennå uklar.
Om du ikke vet, vet du om noen andre som kunne vært villige til å låne bort litt lagerplass en stund?
Det er selvsagt ugunstig at det ennå er uklart hvor lenge vi vil trenge en slik lagringsmulighet og hvordan det vil forholde seg med kontorer framover. Men også plass for en tid kan være en hjelp om vi ikke finner noe annet.
Vennlig hilsen Axel Bojer