Til orientering. Merk at nynorsk henger etter mens bokmål er komplett, og nordsamisk har bare 24% oversatt, men slipper unna pga. at jeg har tryglet om å beholde språkvalget for å la Debian Edu slippe å lage egne installasjonsbootavtrykk.
Vennlig hilsen,