On Thu, Jul 18, 2013 at 04:49:57PM +0200, Petter Reinholdtsen wrote:
[Keld]
Hei
Jeg har tatt over www.speling.org, og det ligger nå på en annen maskin. Jeg vet ikke om dere stadig bruker dette? I så fall kan dere gjerne avprøve om allt fungerer. (Det gjør det ikke ennå:-(
Jeg vil også gjerne fortsette å bruke den. Jeg bruker det til å finne feil i den norske stavekontrollen. :)
Epost fra systemet stoppet opp for en god stund tilbake, og har ikke kommet igang igjen.
Hvilke epost var det? Hva het listen(e)?
Hilsen keld