E-speak støtter norsk. Nå har det seg slik at brukerne har litt forskjellige preferanser med tanke på selve talekvaliteten, og en talesyntese vil fortsatt være underlegen naturlig tale uansett hvilken man velger. Men bedre uttale vil nok gagne blant annet E-speak med tanke på utbredelse, og jeg har venner som kan bidra med tilbakemeldinger hvis det er nødvendig. Vi kan kalle dem testere ... La også merke til at Petter nevnte Lingright og Lingdys i en annen tråd, så det kan jo lønne seg å samkjøre prosjekter med samme mål.