Standard eigar for KDE-språkfeil for bokmål (produkt i18n, komponent nb) på https://bugs.kde.org/ er p.t. Axel Bojer. Sidan han ikkje er aktiv i omsettinga av KDE til bokmål, er det nokon andre som vil overta?
Meld i so fall frå på https://bugs.kde.org/enter_sysadmin_request.cgi