[Hans F. Nordhaug]
OK, jeg begynner å bli lei av disse e-postene og har lukket bug 87 og 88. Jeg har lyst til å lukke 96 også fordi vi nå har en oversettelse av noteedit. At den er utdatert er vel ingen grunn for en bugrapport - det er massevis av programmer hvor oversettelsene er utdaterte/uferdig, er det ikke? Noen imot?
Sakene bør vel først lukkes når oversettelsen er sendt til programvareforfatterne, slik at den kommer med i en framtidig versjon. Vet du at dette er tilfelle for gnomemeeting og celestia? Hvis det er tilfelle for de andre også, så er det bare å lukke.
Jeg får inntrykk av at du forventer at Noen Andre(tm) skal videreformidle oversettelsene når filene er havnet i skolelinux CVS. Jeg tror ikke det er slik det fungerer, og jeg tror ikke det kan fungere slik heller. Det ansvaret bør ligge hos oversetterne.
De to siste bør også lukkes som INVALID spør dere meg. Noen imot?
Tja. Er de videreformidlet og fikset andre steder? Eller mener du at det ikke er feil det som er rapportert?