[Jacob Sparre Andersen]
Regner med beste metode er e-postsystemet på thyge, når bare det er på beina igjen ...
Det er det. (Selvom det tog lidt tid.)
God fornøjelse,
Jeg hadde ventet a motta korrekturlesingsepost i dag morges, hvis det er på beina igjen. Det gjorde jeg ikke. Det er altså fortsatt ikke operativt. Kan du ta en titt på hva som er galt?
Vennlig hilsen,