Jacob Sparre Andersen kirjoitti 19. des. 2005 kello 13.40:
En ting som jeg synes er forvirrende og unødvendig er bruken av forskjellige skilletegn for ord-deling.
(...) Der er strengt taget ikke noget i vejen for at man accepterer de to tegn som synonyme. Eventuelt kan vi lade modtagerprogrammet på serveren om at omkode til den foretrukne notation.
Samansetjingspunkt og orddelepunkt er veldefinerte storleikar, og del er grunnleggjande ulike. Spørsmålet er ikkje kor forrvirrande edet er med to ulike symbol, men om det er bruk for å skilje mellom dei to konsepta i programmet. I utgangspunktet vil eg tru at det kan vere nyttig. Vanskane med å skilje mellom dei to teikna er ikkje verre enn at det kan forklarast, og bør ikkje bli brukt som argument mot å gjere dette skiljet.
Ei anna sak er kor naudsynt det er å bruke synbolet for orddelepunkt.Viss alle orddelepunkt kan definerast fonologisk, og alle unntaka er morfologiske, bør det morfologiske teiknet vere nok, jf. Saman=setjings=punkt.
Trond.
---------------------------------------------------------------------- Trond Trosterud t +47 7764 4763 Institutt for språkvitskap, Det humanistiske fakultet m +47 950 70140 N-9037 Universitetet i Tromsø, Noreg f +47 7764 5216 Trond.Trosterud (a) hum.uit.no http://www.hum.uit.no/a/trond/ ----------------------------------------------------------------------