Petter Reinholdtsen wrote:
Takk for interessant orientering. :)
[Børre Gaup]
- Introduksjon
Systemet for norsk på www.speling.org bygger på arbeidet til Rune Kleven (?), og er et ispellbasert system. Med dette systemet er det mye som er mulig, og mye som ikke er det. Xspell er automater, men ikke transdusere, og kan dermed ikke fortelle oss om et ord er substantiv eller verb, bare om det er en lovlig streng eller ikke.
Så vidt jeg vet er www.speling.org bygget på arbeidet til danskene for å få et dugnadsprosjekt for klassifisering av ord på plass, og jeg tror ikke det i utgangspunktet har de begrensningene du snakker om her. Norsk-biten av det er helt i start-gropa, så jeg vet ikke helt status der. CC til i18n-no@, som bør vite mer.
Hei
Eg har starta å jobbe litt med å få i gang norske ordlister med speling.org. Dette er eigentleg ein base med ord og ikkje noko spesifikk ordliste. Ein kan lagre ein heil masse med informasjon om kvart ord i formatet som speling.org brukar. Du kan lese meir om det her [1]. Frå denne basen med ord (som ikkje er ein database, men reine tekstfiler) kan ein lage ordlister. Det som er kjekt er at systemet kan sende ut ord på e-post til korrekturlesarar, som så kan sende e-post tilbake med rettingar og tillegg.
Eg har no fått ordna konto og oppsett på serveren til danskane. Eg er no i gang med å laste inn orda frå Rune Klevland si ordliste i dette formatet. Så kan dei som vil melde seg på som korrekturlesar, og vi kan starte arbeidet med å få bedre norske ordlister.
Eg ser at danskane har system for å generere ordlister til ispell, aspell, openoffice.org og andre stavekontrollar ut frå denne ordbasen. Det går sikkert fint å låne deira system for dette. Men eg må ha litt hjelp av Jacob Sparre Andersen til dette.
Helsing Håvard