[Keld Jørn Simonsen]
SHY er det tegnet, som er definert til å markere orddeling. Det er bedre enn =, da det kan vises umiddelbart. Det er bedre enn - da man så kan representere ord med bindestrek.
Hvordan lager en dette tegnet med norsk og amerikansk tastaturoppsett? Jeg fortrekker tegn de fleste bidragsytere ser og kan skrive uten problemer, da det senker terskelen for å bidra.
Uansett er dette rent akademisk, med mindre noen får patchen min til å fungere som den skal. :)
Vennlig hilsen,