[Håvard Korsvoll]
Jepp, det er eg einig i. Vi må blåse litt liv i prosjektet igjen. Skal vi prøve i løpet av veka. Eg kan alle dagar utan mellom 19.30 og 21.30 på onsdag.
Denne uka blir litt hektisk for meg. Hva med søndag 4. februar?
Eg mistenkjer at det er like vanskeleg å rekruttere folk til ei web-løysing. Så eg veit ikkje om det er verdt innsatsen.
Vanskelig å vite før vi har forsøkt. :) Det må dog lages av noen andre, da jeg allerede har for mange prosjekter jeg forsøker å rekke over. :)
Det stemmer at det er lite aktivitet på nynorsksida. Eg for min del merkar at eg er lite motivert til å jobbe med det. Grunnen er jo at eg synes det er fånyttes å jobbe med noko som eigentleg burde vere tilgjengeleg. Men det er jo ikkje noko orsaking, sidan det er jobben vi gjer som kan presse fram den løysinga vi håpar på.
Ja. Jeg tror dog at vår innsats vil kunne spore opp noen nye ord som ikke finnes i den offisielle orddatabasen, så jeg tror det vil være en gevinst med det vi har gjort selv om det viser seg at vi får tilgang til EDDs database i morgen.
Og ingenting tyder på at det skjer noe slikt i morgen, og vi trenger en bra stavekontroll nå, ikke en gang i framtiden. :)
Vennlig hilsen,