Torstein Adolf Winterseth wrote:
Hei
Eg driv på med å omsette GNOME-programmet Ekiga, og slit litt med å finne på eit godt ord for anrop. Bokmålomsettinga bruker «anrop» for det engelske «call», men kjem ikkje på noko godt nynorskord å bruke i staden.
Dømesetningar: «Incomming call» «Hold call» «Transfer call to:»
«Samtale»? Eg tenker også på «oppkalling»/«oppkall», men det er nok meir walkie-talkie-språk. Fornorskingsordboka foreslår også «oppkall», «oppringing».