Det ser visst ikkje ut til å bli strengfrys likevel.
Men eg tar uansett og legg til KDE 4-omsettingsfilene i SVN-arkivet til Skulelinux, til glede for – vel, dei som får glede av sånt.
Dette kan ta litt tid å få skikkelig, so *ikkje* begynna å arbeida med filene før *etter* eg gjev klarsignal, sjølv om dei *ser ut* til å vera klare.