Sundag 01 januar 2006 13:21 skreiv Axel Bojer:
Mange ukjente og sære navn kan fort føre til at stavefeil godtas fordi det også er navn. Eller kan vi tvinge navn til å måtte ha stor forbokstav (vil kunne bli feil etter punktum, da, men ikke ellers)?
Særnamn må sjølvsagt stavast med stor forbokstav, og då begrensar problemet seg automatisk.
Forslag: Ord som står i en norsk navneordbok burde vel kunne settes inn, pluss internasjonalt kjente ord, som f.eks Muhammad.
Ja. Og historiske namn (som Napoleon).
Men hva med tilnavn, som f.eks. "Bono"?
Nei. Namn som berre gjeld éin person (og ikkje er historisk) bør ikkje med.