Sundag 01 januar 2006 21:28 skreiv Torstein Dybdahl:
Vi bør vel bli enige om hva vi godtar :-) Hva mener dere andre?
Mvh Axel
hei, jeg mener minst mulig egennavn skal i listen.
Særnamn bør absolutt med i lista (eller ei separat liste som brukast til ordlistebygging). Dei kan for eksempel delast inn i fornamn (fordelt på kjønn), etternamn, geografiske namn og bedriftsnamn o.l. (Linux, Skulelinux, Microsoft &c.).