[Axel Bojer]
I morgen, ikke sant? Jeg er opptatt fra halv 4 og utover, dessverre. Også Espen Talberg er opptatt. Hvis vi kan ha det på formiddagen, så skal jeg være der :-)
Ja. Kan godt ta det før 4 for min del. Jeg planlegger å være hjemme og nerde hele dagen.
La inn en ekstra sak på lista ...
Godt poeng med synonymdatabasen. Jeg bør antagelig heller hente data derfra i stedet for no.speling.ord. Det må dog scriptes først. :)
Vennlig hilsen,