[Sjur Nørstebø Moshagen]
Eg veit ikkje kvifor Lars Nygaard har valt hunspell, men ville ha gjort det same sjølv. Heilt kort oppsummert kan ein seia det slik at for eit språk som norsk, er det på tide å kasta aspell på historias skraphaug, og hunspell er det beste alternativet som finst tilgjengeleg som open kjeldekode.
Dog er det ganske irrelevant hva en kunne tenke seg å kaste så lenge det varierer hva de ulike programmene støtter av stavekontroll. Så vidt jeg vet støtter emacs kun ispell (har den lært aspell?), mens f.eks. KDE forstår aspell, og OpenOffice.org kun forstår myspell. Det betyr at hvis en ønsker at stavekontrollen skal fungere i alle programmer må en støtte flere systemer inntil noen implementerer støtte for hunspell i alle programmer.
Hvilke programmer er det som støtter hunspell?
Vennlig hilsen,