On 2/20/07, Petter Reinholdtsen pere@hungry.com wrote:
[Håvard Korsvoll]
Ok, eg har endra sitatet til: Viss dei offisielle norske ordlistene hadde fått ein fri lisens, kunne arbeidet vårt blitt endå meir effektivt.
Bra. Jeg frykter at lisens ikke forklarer helt hva som er problemet, så jeg forsøkte å flette inn 'uten bruksbegrensninger' i sitatet. Ta en titt og si om du synes det ble bedre?
Det funkar bra det.
Skal vi nemne noko om søknaden frå språkrådet?
Ah, god ide. Selvsagt. Vi bør antagelig også nevne vårt desemberbrev til departementet. Usikker på hovrdan det bør formuleres.
No har eg lagt inn eit avsnitt slik: Språkrådet og Kirke og Kultur departementet er i dialog om finansiering av videre arbeid med de norske orddatabasene. I den sammenheng har språkrådet bedt om finansiering til også å frigi ordlistene på Internett med en fri lisens uten bruksbegrensninger.
BTW: Hva er det du har gjort med mailprogrammet ditt? Det sender ut base64-kodet tekst. :)
Sorry, eg sette gmail opp til å sende e-post i utf-8. Men det har tydlegvis nokre uheldige konsekvensar.