[Knut Yrvin]
Har noen fått til å bruke svn etter gammel svn-tjener ble skrudd av?
Jeg har brukt den til å oppdatere CD-byggingrelaterte ting (buglist.txt).
Betyr denne mailen at det ikke hjalp at jeg laget flere locale-filer på svn.skolelinux.org etter at du sendte mail til drift@skolelinxu.no? Jeg har ikke fått noe tilbakemelding på min mail om det, men jeg håpet jo det skulle være tilstrekkelig til å fikse problemet, selv om jeg famler litt i blinde for å finne feilen.
Vennlig hilsen,