Tysdag 28. oktober 2003 12:51 skreiv Knut Yrvin:
Bør ikke opprettelse av i18n-cvs-tre skje ganske raskt, slik at oversettere som har spurt kan begynne med oversetting av KDE 3.2? Bør ikke dette skje selv om Beta-utgaven utsettes noe?
Jau, eg har no oppdatert katalogen head-kde-i18n med filene frå KDE 3.2, så det er berre å gå i gang. KOffice 1.3 er rett rundt hjørnet, så det er ein god idé å fullføra desse omsetjingane først. Både KOffice 1.3 og KDE 3.2 vil truleg koma ut før jul, så det er nok å gjera.
Hjelpetekstane har eg forresten ikkje synkronisert enno.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes