At 27.11.2001 10:04, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Tysdag 27. november 2001 02:03 skreiv al@skolelinux.no:
Mime-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1 User: al Date: 01/11/27 02:03:32
Modified: i18n/kde-i18n/no/messages/kdesdk gideon.po Log: oversatt litt mer
+msgstr "Klasse navn:" +"Du trenger en korrekt installert PHP cgi versjon." +"den interne vevleseren. Sjekk at vevtjeneren har kompilert innPHP
støtte."
+msgstr "Prosjektets rot URL på vevtjener" +msgstr "Last Zend tillegg:" +msgstr "Andre portabilitets advarsler:" +msgstr "Simpel POSIX syntaks (brukt av grep)"
Her er ein uvane me må plukka vekk så fort me kan. Skriv i eitt ord, eller med bindestrek dersom det eine ordet er ei forkorting, eit engelsk ord eller liknande. Dette var diverre berre eit lite utval av alle feila i denne fila. (Men nesten alle feila var av same type, og det er jo bra ;-)
Ikke så rart ettersom jeg har gjordt alle av de ;-).
Eg har orddelinga inn som ein av reglane på URL:http://i18n.skulelinux.no/omsetjar.html.
her var det mange klare blundere på en fil... tror jeg skal ligge lavt fremover ;-).
Får skylde på klokkeslettet...
mens man først er inne på gideon.po, så er det fritt vilt for de som har lyst til å øve sine norske programmeringskunnskaper...