On Monday 10 November 2008 09:53:38 Sjur Nørstebø Moshagen wrote:
Konklusjon: i staden for å kritisera sorteringsreglane, vil eg heller retta kritikken mot OS-produsentane - dei kan gjera det betre enn dei gjer det no!
Dette er då vitterleg ikkje eit teknisk problem i seg sjølv, men derimot at ord og namn ikkje kjem med informasjon om korleis dei sorterast (utover seg sjølv for å sei det sånn). Om det var vanleg at ord hadde innebygde sorteringsmetadata, så hadde dette vore løyst forlengst. Og sidan ein ikkje kan krevje at den som skriv inn noko legg ved slik informasjon, er einaste reelle tekniske moglegheita og fornuftige løysinga at ordlister vert utvida med sorteringsinformasjon.
Mvh, Lars Ivar Igesund