Sundag 3. april 2005 10:36 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Er det kanskje omtrent i tydinga «snevra inn til»?
Kanskje det, ja ...
MIcrosoft har ei fin innføring i pivottabellar: http://office.microsoft.com/en-au/assistance/HA010346321033.aspx Kanskje denne kan vera til hjelp.
Takk, dei skjermbileta liknar mykje på OpenOffice.org. Eg vert vel nøydd til å setja meg litt inn i funksjonen, då ... :-)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes