j
k
j a
j l
[Axel Bojer]
Vi bør vel bli enige om hva vi godtar :-) Hva mener dere andre?
Jeg synes vi bør legge inn slike ord som navneord i vår database, men få tilgang til oppdatert frekvensinformasjon slik at vi kan utelukke lite brukte navneord.
Back to the thread
Back to the list