On Monday 05 August 2002 20:28, Herman Robak wrote:
Når man ser på fil-/mappeegenskapene i Konqueror får man beskjed om hvor mye rom det er igjen på disken. Burde man ikke bruke ordet plass?
Jo, absolutt. Herved endret!
Burde ikke slike endringer arves automatisk av KDE 3-språkfilene i de tilfellene den oversatte teksten har stått uendret fra versjon 2? Eller gjøres det allerede?