[Petter Reinholdtsen 2008-05-28]
Noen som kan ta seg tid til å oversette Celestia til norsk? Testet pakken i sid og den dukker med svensk tekst.
Celestia er nå kommet inn i Debian/Lenny, og vil antagelig bli del av neste utgave av Skolelinux basert på Debian/Lenny. Det hadde der vært veldig fint om den var oversatt til Bokmål og Nynorsk. Noen frivillige til å oversette den?
<URL: http://www.shatters.net/celestia/ >
Vennlig hilsen, -- Petter Reinholdtsen