On Wednesday 21. October 2015 00.53, Johnny A. Solbu wrote:
Er det noen Qt-utviklere her som kan hjelpe til med å finne ut hva som mangler å gjøre?
Og da fikk jeg hjelp fra Eivind Tagseth, som sendte en merge request. Tusen takk. :-)
Det neste spørsmålet blir jo da om det er mulig å bruke translation project til å oversette programmet, eller er det begrenset til .po-filer? Qt bruker jo .ts-filer. Hvis ikke, er det andre resurser som kan brukes til formålet?