On Sat, Nov 09, 2002 at 06:15:05PM +0100, Karl Ove Hufthammer said:
Kva kaller me verbet «trim» på norsk?
Trimme er vel i bruk (også i denne tydinga :)), men kutte (evt "korte ned") er vel betre norsk.
(Viss du ikkje meiner den tydinga der "kutte" er logisk, og heller ikkje den der "trene" kan passe (dog trudde eg ikkje det var gym-programvare du omsette no :) må du nesten kome med eit døme på tekst.)