Hei,
Vi er liten gjeng i Trondheim som kommer til å avholde en liten mini utviklersamling i Trondheim fra den 3-4 juni på Innovasjonssenteret på Gløshaugen. Dette i parallell med utviklersamlingen i Hamburg.
Fokuset kommer til å være testing av ny versjon av Skolelinux / DebianEdu og forsøk på å bistå etter beste evne ellers.
Den foreløpige agendaen ser slik ut :
Fredag 3 juni: 18:00 - Starter opp, kobler opp utstyr 22:00 - Gir oss for kvelden
Lørdag 4 juni: 09:00 - Starter opp 18:00 - Avslutter samlingen
Det blir ikke sponset mat eller reise så det må en bekoste selv.
Send gjerne svar tilbake til meg om du regner med å delta.
Ta kontakt med meg på tlf 41516264 eller Marius Kotsbak på 98855249 om du ikke finner fram eller ikke kommer deg inn.
Ha en fin kveld / uke!
Mvh Arnt Ove Gregersen Tlf 41516264