Sjur Nørstebø Moshagen skrev:
(vår side om bruken av modulen finst her: http://www.divvun.no/doc/ling/langrec.html )
Jeg forsøgte lige at bruge det til at genkende færøsk. Det gik ikke så godt. Jeg tror et tjek på om der er »ð« men ikke »þ« i ord uden stort forbogstav vil være mere effektivt.
Jacob