Den 20. oktober 2010 18:51 skrev Arno Teigseth arnotixe@gmail.com følgende:
Men openoffice har sin egen hunspell-versjon tror jeg (?)
Eg sjekka på PC-en min som kjører Fedora og der bruker OpenOffice.org oppstraumsversjonen.
Trur òg LibreOffice (som alle store distribusjonane vil byte til i framtida) vil rydde opp og få LibreOffice til å bruke oppstraumsversjonen som standard om ikkje OpenOffice gjør det.
Arno