onsdag 2. oktober 2002, 20:54, skrev dGaute Hvoslef Kvalnes : | Onsdag 2. oktober 2002 17:18 skreiv arnechaa: | > Hei! | > | > Hva er status på OO-oversettingen? | | <URL: http://www.openofficeorg.no/ > | | > Er det lagt ut noe som gjør at andre enn fylkeskommunene igjen kan bidra? | | Nei, ikkje anna enn testing eller omsetjing av nynorskordlistene. | (Gladmelding: Møre og Romsdal fylkeskommune har nett løyvd to månadsverk | til oppstart av nynorskomsetjinga.)
Ypperlig! Det vil vel si arbeid for deg? :-)
Axel