Endelig er programmet MozillaTranslator oppdatert slik at det fungerer med nyaste Mozilla. Eg har derfor so vidt begynt å sjå på omsetjinga. Spørsmålet er no om eg skal legga omsetjingsfila inn i CVS-en.
MozillaTranslator brukar eit eiga filformat, pakka som .zip, men denne fila inneheld berre ei *stor* tekstfil. Kan/bør/skal eg legga denne inn i CVS? Fila er p.t. på ~6,5 MiB.