Knut Yrvin wrote:
<URL: http://aftenbladet.no/nyheter/article.jhtml?articleID=103266%3E
Nynorske pionerar på Høle <URL: http://aftenbladet.no/nyheter/article.jhtml?articleID=103265%3E
Linux-sida til Noregs Mållag: <URL: http://www.nm.no/maalsaker_side.cfm/4794/34039%3E
Dette er særedeles lovende. Det later til at eksempelvis undertegnede har undervurdert nynorskfolkets betydning som spydspiss og banebryter for Linux-felttoget. Jeg kan nå bare gratulere.